To sidebar

Tuesday, January 12 2021

Sieć - jak mieć dobre opinie?

shopping-cart-1275480_640.jpg, Jan 2021


Jeśli chcesz, aby Twój sklep internetowy odniósł sukces, o to właśnie musisz zadbać. Nie od czasu do czasu, ale cały czas. Tylko wtedy sklep internetowy będzie systematycznie przynosił zyski.

Ważna jest tu nie tylko jakość asortymentu, ale także podejście do klienta. Dzieje się tak, ponieważ zależy to od opinii Twojej firmy. Dlatego martwienie się o pozytywny wizerunek firmy od samego początku nie jest gorsze niż myślenie o tym, czy w przyszłości uda się usunąć negatywne opinie w Internecie. Bo bez wątpienia sposobem na to jest osiągnięcie porozumienia z niezadowolonymi klientami. Jednak nie zawsze jest to możliwe, a opinia jest trwała. Ma też solidne konsekwencje. Jak to często bywa, przed podjęciem decyzji o zakupie ludzie nie szukają tylko wybranego produktu. Kolejnym krokiem przed dokonaniem wyboru jest sprawdzenie opinii w internecie na temat konkretnej firmy lub sprzedawcy. Takie opinie pojawiają się nie tylko na forach internetowych.

Są również publikowane na platformach sprzedażowych lub w serwisach społecznościowych. Takie opinie są bardzo wpływowe. Jeśli istnieje wiele negatywnych opinii, dosłowna ochrona wizerunku w sieci nie pomoże. Najlepiej jest po prostu zapobiegać powstawaniu negatywnych opinii. Tak czy inaczej, należy zadbać o satysfakcję klienta, ponieważ jeden niezadowolony klient może wyrządzić więcej szkody niż tuzin zadowolonych klientów, aby poprawić swój wizerunek. Wtedy dosłowne rozdawanie olsztyńskich ulotek nie może pomóc.

page 13 of 13 -

trakehnersk.warmia.pl